HillCreeks Kennel

Alla inlägg under december 2010

Av Annelie Hedberg - 24 december 2010 13:57

   Vi vill Önska er alla en underbar Jul med god mat och gott sällskap.

Snart bär det av till mina föräldrar och det skall bli så underbart att bli serverad mat och se barnens tindrande och förväntande ögon. Vi har som tradition att gömma en julklapp som dom får öppna på morgonen. Då våran stora pojk har flyttat hemifrån så har vi bara våran lilltjej Filippa hemma. Och hon letade som vanligt upp sin julklapp och vi hörde bara ett illvrål ifrån henne. Hon hade en rejäl önskan och det var en systemkamera (Nikon D3000), och det var den hon öppnade. Ja hon blev mer än nöjd. Så nu hoppas jag att hon kan hjälpa mig att ta kort på våra hundar framöver.

 

Jag har även satt ut vårat fina Julkort som Anki på Bernerhagens Kennel har gjort. Visst har hon gjort det bra!!!

 

Ha det gott och GOD-JUL på er alla.

// Annelie

Av Annelie Hedberg - 19 december 2010 13:56

     Idag har jag lånat min svågers kamera och försökt att ta lite nya kort på sötpropparna. Inte det lättaste när snön bara öser ner. Men jag älskar detta väder så jag skall inte klaga.

Hundarna är helt galna i snön eller ja inte alla. Hillevi ligger gärna under täcket om hon får. Men ungdomarna är helt galna. Helt underbart att se. Jag gömde godis under snön och dom grävde helt frenetiskt för att finna dom. Vissa klarade det med glans menas vissa mindre bra. Men träning ger färdighet sägs det.


Hoppas ni alla får en underbar Söndag.

//Annelie

Presentation

Välkommen till HillCreeks Kennel

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards