HillCreeks Kennel

Alla inlägg under april 2011

Av Annelie Hedberg - 20 april 2011 11:13

Oj vad tiden går fort. Valparna är redan 7 veckor och skall snart flytta. Hjälp va tomt det kommer att bli.

Men tystheten varar inte så länge för som det ser ut som är Hillevi oxå dräktig. Hon visar tydliga tecken på att det finns smått i magen. Om hon inte är väldigt skendräktig vill säga, men jag tror inte det.

Ja men vi här hemma håller tummarna på att det finns några småttisar där inne.


Ett par bilder kommer med i dagens blogg. Givetvis är valparna med  men även Apricot Hillevi och hennes dotter Hillcreeks Ella-Sara. Just för tillfället har Hillevi upptäckt att Sara nog verkligen är hennes dotter för hon håller henne rent lite var stans. Och det är inte uppskattat ifrån Saras sida. Då Sara är en enormt snäll liten tjej och inte kan säga ifrån, men man kan se i hennes uttryck "HJÄLP MIG".


Ha en trevlig dag// Annelie  

 

Nu äntligen har det fina vädret funnit Sverige och vi här njuter i fulla drag. Valparna är ute hela dagarna och jag får något gjort ute. Förra året köpte vi ett hus med STORT renoverings behov vilket innefattade trädgården också. Så nu är snart baksidan befriad ifrån sly, träd, bråte och alla annan skit som har lagrats under si så där 30 år. Och jag har fått inviga en tunna för att elda i , något jag tycker är alldeles förträffligt roligt. Så jag tror att det finns en liten pyroman i mig. Tänk va man kan upptäcka om sig själv på äldre dagar .

 

Av Annelie Hedberg - 2 april 2011 09:06

     Satt här vid datorn och kikade på bilder ifrån julen 2010. Och jag fick mig ett gott skratt. Så nu tänkte jag presentera våran familj med kort som inte riktigt är av den planerade sorten  .

Det första är jag som givetvis ville visa upp ett glatt leende, men tyvärr kanske inte blev det bästa.

Det andra är min son Marcus som säkert undrar själv vad han har stoppat i sig för det ser inte ut att ha varit den söta sorten.

Och det tredje är på min mor och självaste tomten. Kolla in tomten...... tror han tar en färddrink innan fortsatt vandring.

Fler bilder kommer senare. 


Ha en bra dag //Annelie 

Presentation

Välkommen till HillCreeks Kennel

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards