HillCreeks Kennel

Alla inlägg under december 2011

Av Annelie Hedberg - 17 december 2011 08:59

Nu äntligen är det gjort. Jag har varit och gjort alla intyg på Grim och med lättnad åkte jag därifrån med UA på honom. Susanne på Gersimis Kennel var med och efter veterinär besöket åkte jag med henne hem för att fika, kika på deras nya fina hus och alla hundarna så klart. Grim trodde nog att han hade hamnat i himlen..... alla dessa tikar som väntade i hallen när vi kom. Och huset skall vi inte prata om va fint det va.

Tack Susanne för att du förgyllde min dag.


Ha en trevlig lördag //Annelie


Av Annelie Hedberg - 6 december 2011 07:52

Jag blev så lycklig när jag vaknade i morse och såg att snön äntligen hade kommit. Jag har varit så trött på regn, mörker och skitiga hundar. Jag har framförallt varit nyfiken på hur Grim skulle reagera. Nästan 4 år i varma Australien måste ju sätta sina spår tänkte jag. Men tyvärr så blev det ingen ovanligare reaktion på honom än de andra. han sprang och lekte och blöjde precis som de andra. 


Idag skall jag plugga hela dagen. Jag har en tenta som skall vara klar till måndag, sedan bär det av till ridhuset för att titta på Pär-Ola (Bonde söker fru) som har hoppträning där. Han skall vara otroligt duktig säger dom som sätt honom, så  nyfikenheten tar över och vi måste bestämt kika på detta. Min dotter Filippa som också rider skall följa med, man kan ju hoppas att hon snappar upp ett och annat.


Ha en trevlig dag//Annelie

Av Annelie Hedberg - 6 december 2011 07:52

Jag blev så lycklig när jag vaknade i morse och såg att snön äntligen hade kommit. Jag har varit så trött på regn, mörker och skitiga hundar. Jag har framförallt varit nyfiken på hur Grim skulle reagera. Nästan 4 år i varma Australien måste ju sätta sina spår tänkte jag. Men tyvärr så blev det ingen ovanligare reaktion på honom än de andra. han sprang och lekte och blöjde precis som de andra. 


Idag skall jag plugga hela dagen. Jag har en tenta som skall vara klar till måndag, sedan bär det av till ridhuset för att titta på Pär-Ola (Bonde söker fru) som har hoppträning där. Han skall vara otroligt duktig säger dom som sätt honom, så  nyfikenheten tar över och vi måste bestämt kika på detta. Min dotter Filippa som också rider skall följa med, man kan ju hoppas att hon snappar upp ett och annat.


Ha en trevlig dag//Annelie

Presentation

Välkommen till HillCreeks Kennel

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards