HillCreeks Kennel

Alla inlägg under november 2011

Av Annelie Hedberg - 22 november 2011 08:15

Min blogg är lika tyst som vindstilla sommarkväll.

Här har det inte hänt så mycket nytt på Cavalier fronten. Våra dagar ser mest lika ut just för tillfället.

Huset som vi renoverar tar sin tid. Skolan är givetvis också tidskrävande , men ack så roligt. Hundarna får sina promenader i skogen eller var vi hamnar när lusten faller på. Våran nya hane har kommit in i flocken som om han har bott här hela livet. Det stora provet kommer givetvis när alla tjejerna börjar att löpa. Men det skall gå det med. Grim, Smilla och lilla Ella-Sara har gjort ögonlysning och det var UA på alla tre. Nu är det bara resten kvar. Självklart är man en aning nervös inför dessa undersökningar, men man får bara hålla tummarna för att allt är okej. Tyvärr så finns det inget mer att göra.


En underbar perserhane har kommit till oss ifrån Polen. Han är det sötaste och goaste man kan träffa. Jag är Iwona på Bagiras Cattery mycket tacksam för denna kille. Det kommer även att bli enorm tyst och lugnt här hemma nu för 3 av katterna flyger till Australien idag. Jag hoppas att Lesley blir nöjd med dom.


Nu är det snart advent och då skall det bli full färd att tvätta fönster, byta gardiner, ljustakar, stjärnor etc. Jag ser verkligen fram emot detta. det är så fint och man bara njuter. Jag längtar även till att snön skall behaga att komma också. Jag börjar att bli lite trött på regn, mörker och framförallt skitiga hundar. Det är ett evigt torkande och skurande.

Nu tror jag inte att jag har så mycket mer att skriva för denna gången.

Ha det gott //Annelie

Presentation

Välkommen till HillCreeks Kennel

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards