HillCreeks Kennel

Alla inlägg under maj 2011

Av Annelie Hedberg - 24 maj 2011 07:51

Jag får be så mycket om ursäkt för att jag är så enormt dålig på att skriva i bloggen.

Här är det som vanligt fullt upp.

Vi har börjat att byta alla fönster och byta all fasad på huset. Det blir jättefint men det tar lite tid. Min "gubbe" jobbar borta på veckorna så allt som skall göras blir gjort på helgen.

Valparna har flyttat förutom de två som skall med flyget så fort alla provet mm är gjort.

Hillevi går i väntans tider och skall ha valparna nu till helgen. Hon är otroligt tjock har lite problem att vara med de andra i deras takt.

Vilken tur att skolan är slut för terminen så jag kan ägna mig åt allt som händer här hemma.

Hanen som är på väg till oss har varit hos veterinären och fått UA på hjärta,knä och ögon så det känns ju skönt. Nu får jag givetvis göra om det här hemma, men det är alltid gott att det är gjort i förväg. Han fyller 4 år i oktober så nu får vi hålla tummarna på att allt blir bra.

Sätter in ett par kort på honom.


Ha en bra dag // Annelie    

Presentation

Välkommen till HillCreeks Kennel

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards