HillCreeks Kennel

Direktlänk till inlägg 11 maj 2013

Lexxie

Av Annelie Hedberg - 11 maj 2013 10:04

 

 

Här kommer ett par bilder på valpen Lexxie, hon är idag 2 veckor och växer så det knakar. Kanske inte så konstigt då hon är ensam valp. Mamma Smilla sköter henne otroligt bra och är en mycket redig mamma. 

Ha en bra dag

 
 
Anki

Anki

21 maj 2013 15:02

halloj i stugan :-)
så fin hon är :-) jättesöt ge henne en "nospuss" från pappa och oss andra :-) :-) /Anki

http://www.bernerhagen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Hedberg - 24 mars 2014 13:02

Äntligen har jag en hel förmiddag för mig själv,,,, eller ja man har väl alltid en massa måsten.... eller........... Tvätta, städa, hundar som skall ut. Ja detta är lite som jag har fördrivit min tid med nu på förmiddagen. Vi har även passat en ber...

Av Annelie Hedberg - 23 mars 2014 08:44

Nu var det som vanligt länge sedan jag skrev något på bloggen. Anledningen har varit många dels för att jag har jobbat mycket och att hundar, katter och hästen tar sin lilla tid. Jag kan bli så enormt avundsjuk på personer som kan lägga sin tid struk...

Av Annelie Hedberg - 21 februari 2014 12:13

Kan man ha sådan tur att alla tikar löper nästan samtidigt! I vanliga fall brukar tjejerna löpa om vartannat men nu ser det ut som att dom kommer att ha mindre mariginal mellan sig. Till och med lilla Lexxie har dragit igång, hon blir 10 månader snar...

Av Annelie Hedberg - 15 februari 2014 10:04


Så tittar man ut och det snöregnar ute, det är allt en bedrövlig tråkig tid dessa månader fram till våren riktigt sätter fart. Det är ju inte mycket man kan göra, men att klaga och muttra lite tycker jag man kan få göra. Idag hade jag tänkt att ta ...

Av Annelie Hedberg - 14 februari 2014 08:21


Igår var dagen full med diverse aktiviteter och jag trodde nog att vi skulle bli klara långt fram på kvällen. Efter att jag kom hem ifrån Emelie och pluggandet står min dotter i full färd med att vi skulle göra pannkakor. Detta är förvisso lätt att...

Presentation

Välkommen till HillCreeks Kennel

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards