HillCreeks Kennel

Alla inlägg under september 2011

Av Annelie Hedberg - 18 september 2011 13:18

Igår kom jag hem ifrån en mycket givande och framförallt trevlig cavalier träff. Vi blev bjudna på god mat och givetvis en massa prat om våran underbara ras Cavalieren. Tänk vad mycket var och en har varit med om inom avel mm som man kan tilldela andra när man träffas och ventilerar med varandra. Jag var så nöjd när jag satte mig i bilen och åkte hem. Jag riktigt längtar till nästa gång.

Jag vill verkligen tacka alla som har gjort denna träff möjlig.


Nu har jag också betällt tid för att få alla mina tonåringar kollade på ögon och knän. Tyvärr så är det inte säkert att denna veterinären har specialkompitens för just hjärtan. Men det får jag göra senare i så fall. SKK har lånat in en veternär som kommer till vårat klubbhus i Vänersborg. Det är bra priser och nära för mig.

Det är lite nervkittlande när man skall dit och kolla dom små. Alla tankar som far igenom mitt huvud. Tänk om dom inte går igen och allt detta. Ja alla vet ju hur det känns om det är något som man gärna vill skall gå bra. Oavsett vad det är.


Ha det gott //Annelie


Av Annelie Hedberg - 13 september 2011 13:37

Jag är som vanligt inte så bra på att uppdatera min blogg, men nu tänkte jag lägga ut ett par bilder på våran King Charles Grace och våran lilla Sara. Nu har skolorna börjat och vardagen har tagit form. Jag har börjat att läsa Sociologi som är ett nytt ämne för mig. Ja det skall bli en utmaning. Mycket att lära och komma ihåg.

Våran hane Grim har kommit in i flocket förvånadsvärt fort. Inga olater och bara är så snäll och god rätt igenom. Ja vi är så glada att ha fått hem honom till oss. Vädret ute vet jag inte om jag eller rättare sagt om någon vill yttra sig om. Skit väder med andra ord. Mycket bad på hundar och MYCKET skurande av golv. Ja ja alla vet vi ju att det är övergående. Lite tröstar det ju att veta det. 

Ha en bra dag// Annelie                                           
                                                  
                  

   

Presentation

Välkommen till HillCreeks Kennel

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards